Google Play'e Yeni özellikler eklendi !

Google'ın oyuncuların multiplayer oyunlarda skorlarını kayıt etmelerini sağlayan Google Play Games sistemini güncelliyor. Bu sistem işin aslında iOS'ta yer alan Game Center sistemine epeyce benziyor hatta işin aslında sistemlerin neredeyse aynı olduğunu söyleyebiliriz.  Google'ın geliştiriciler için düzenlediği Google I/Oetkinliğinde Google Play Games'e yeni özellikler ekleneceğinden bahsetmişti.

Bu konuda Google'ın bahsettiği en önemli özellik save dosyalarının artık Google hesabınızda kayıt ediliyor olacak olması. Örneğin bir oyunu indirdiniz epeyce ilerlediniz ancak sonra sildiniz veya telefonunuza format attınız. Bu gibi durumlarda ne yazık ki çoğu oyun save dosyasını ayrıca bir yere kayıt etmediği oyuna sıfırdan başlamak zorunda kalıyorsunuz.

Açıkcası benim başıma gelmişti Punch Heroes adlı bir oyunu oynuyordum baya da karakterimi geliştirmiştim. Sonrasında oyun sapıtmıştı bende sil yükle yapayım dedim ve oyunda ki karakterimin silindiğini acı bir şekilde öğrendim. Save dosyanızın Google Play hesabınıza kayıt olması çok işe yarayacak bir özellik olacak böylelikle telefonunuzda oynadığınız oyunun save dosyasını tabletinize de aktarabileceksiniz bu sayede her iki platformda da oyuna kaldığınız yerden devam etme imkanına sahip olacaksınız.
İlerle
« Diğer Yazı
Yeni Yazıya Geç
Next Post »
Yorum Attığın İçin Teşekkür Ederim. :)